سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانشی را که خداوند آن را برای امور دینی مردم سودمند قرار دادهاست پنهان کند، خداوند روز قیامت او را با لگامی از آتش لگام زند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
یادداشتهای من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» ازغدی: شیعه را نباید از گزینه نظامی ترساند

اعضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر در طول تاریخ شیعه فداکاری نمی کرد اسلام مانند مسیحیت می شد و لذا شیعه را نباید از گزینه نظامی ترساند .به گزارش فرهنگ نیوز،حسن رحیم پور ازغدی ظهر پنجشنبه در جمع اعضای بسیج و پیشکسوتان نیروهای مسلح سپاه پاسداران که در پادگان شهید برونسی برگزار شد بیان کرد: تشیع از لحاظ نظامی و از لحاظ اعتقادی کمک زیادی تاکنون به اسلام کرده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد تشیعی را ایجاد کردند که در زیارت و روضه خوانی خلاصه شده است افزود: تشیع ساخته و پرداخته این افراد و مسلمانی آنها فقط زمانی نمایان می شود که برای آنها ضرری نداشته و نیازی به جهاد مالی و جانی نداشته باشند. وی با اشاره به اینکه دشمن از انقلاب ایران بسیار ترسیده و معتقد است که شهرهای بغداد، بیروت، غزه، کابل و صنعا به اردوگاه انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است ادامه داد: هرچند که این حرف ها به دلیل ایجاد دشمنی است اما در عین حال عظمت انقلاب را نشان می دهد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در زمان انقلاب عده ای از شعار مرگ بر شاه هراس داشتند و معتقد بودند که این گونه شعار ها هزینه زیادی را در بر خواهد داشت، این عده بعد ها همین نظر را در مورد شعار مرگ بر صدام داشتند اما همگان دیدند که این شعار ها هر چند هزینه داشت اما به ثمر نشست.ازغدی گفت: امروزه نیز عده ای معتقدند که باید شعار های خود را عوض کنیم زیرا آنها خیلی تند هستند.

شرایط حساس کنونی تمام نشدنی است

این استاد دانشگاه همچنین با در پاسخ به افرادی که می گویند تا چه زمانی باید شرایط حساس کنونی را تحمل کرد و چرا این شرایط تمام نمی شود نیز گفت: به واسطه استقلال و گرایشی که همواره به دین اسلام وجود داشته و دشمن تاب و تحمل آن را ندارد این شرایط تمام نشدنی  است.

وی اذعان کرد: همچنین در پاسخ به عده ای که می گویند چرا مسائل هسته ای را به غیرت و آبروی کشور ارتباط می دهیم باید اذعان داشت آنها نمی دانند که بحث چند کیلومتر خاک و یا چند تعداد سانتریفیوژ نیست بلکه پای عزت و آبروی یک ملت در میان است.وی بیان کرد: اگر ملت عراق در زمان صدام قیام می کردند بسیار کمتر از حال خسارت  می دیدند و اشکار است که افغانستان و عراق هر کدام چندین میلیون کشته دادند اما هیچ چیزی به دست نیاوردند در حالی که ایران اسلامی با اهدای 500 هزار شهید پیشرفت و سربلندی آن زبان زد همگان شد.عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: آن فرد یا ملتی که به خاطر امنیت شخصی دیکتاتور را تحمل می کنند در آینده نزدیک نه تنها امنیت نخواهد داشت بلکه  ناموس آنها نیز دیگر حریم امنی نخواهند داشت.

هر فردی به اصول خود پایبند بماند شهید محسوب می شود

وی ادامه داد: فرق مجاهد اسلامی با سایر تشکل ها در اخروی بودن هدف آنها است و در همین راستا در مفاهیم نظام اسلامی گفته شده که هر فردی تا آخر عمر پای اصول خود بماند شهید محسوب می شود.ازغدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حاصل فداکاری افراد زیادی بود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران را پرحرف ها و وراج ها نجان ندادند بلکه فداکاران و افراد ایثارگر به ثمر رساندند.

وی گفت: انقلاب اسلامی به دست انسان هایی به پیروزی رسید که خود و خانواده شان هزاران مشکل را تحمل کردند و بعد انقلاب نیز از نظر ها پنهان شدند و این عده مصداق کسانی هستند که در زمین گمنام اما در آسمان معروف هستند.عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اذعان کرد: آنهایی که کاری برای انقلاب و یا در دفاع مقدس انجام دادند و امروز از بی محلی ها و کنایه ها رنج می برند مطمئن باشند که لحظه لحظه فداکاری و یا حتی غصه خوردن انها در دفتر خداوند ثبت شده و اجر آن را خواهند گرفت.

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » هادی حامدرحمت ( شنبه 93/11/18 :: ساعت 9:1 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مرگ بر آل سعود
حق و حقوق خانمها
چند نکته
عشق حسین
دسته کلید
نکته
خائن به وطن ، همه جا ، نزد همه و همیشه منفور است!
ازغدی: شیعه را نباید از گزینه نظامی ترساند
فدائیان اسلام
اجرای حکم اسلام در حکومت طاغوت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 64
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 369174
» درباره من

یادداشتهای من

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حسین[5] . آمریکا[3] . شهادت[3] . یهود[3] . محرم[2] . مظلوم[2] . معرفت[2] . ندارد[2] . شیطان بزرگ[2] . شیعه[2] . صهیونیست[2] . بنزین[2] . آزادی بیان[2] . عزت[2] . علی[2] . فلسطین[2] . امام حسین[2] . امام رضا . امام رضا(ع) . امربه معروف ونهی از منکر . انسان . اوباما . ای شما ایکه . ای کسانی که . ایران . ایمان . بردگی . آمریکا . ائمه اطهار . ابی عبدالله . اختلاف سیاسی و مذهبی . ارزش . استثمار . اسرائیل . اصل هشتم . افزایش قیمت . حسین(ع) . حسینی . حضرت محمد(ص) . خدا . خودپرستی . خودنمائی . درد . دروغ . دین_سکوت . ذلت . رئیس جمهور آمریکا . رانت خواری . رمضان . رمی جمرات . رنگارنگ . زیبایی . زینت . سازمان تمانی . سازمان کهیلا . شعار . شکست . قانون اساسی . قدر . قطره چکان . قمه زنی . قیامت . کربلا . کفش . گران فروشی . گریه . مجلس . غدیر . فرانسیس فوکویاما . فرهیخته . فساد مالی . فعالیت اقتصادی . عشق حسین . آسمونی . ترس . تروریسم . تعزیه . تلویزیون سلام . تنهایی . توانمندی . توبه . توطئه . جامعه فرهیخته . جهان . چشم چرانی . چهره . حجاب . صیاد . طرح اقتصادی . ظلمکم فروشی . عاشورا . عباسی . عزاداری . صلوات . نظارت . نقد . هدفمند کردن یارانه ها . هنر . هوشمندی . وداع . ولایت فقیه . مهدویت . مهم و مهمتر . مداحی . مدیریت . آبرو .
» آرشیو مطالب
طنز سیاسی
طنز اجتماعی
آموزشی
سیاسی و اجتماعی
مذهبی
اد بی
قصه
یک نکته
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب