سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و ابن جریر طبرى در تاریخ خود از عبد الرحمن پسر ابى لیلى فقیه روایت کرده است ، و عبد الرحمن از آنان بود که با پسر اشعث براى جنگ با حجاج برون شد . عبد الرحمن در جمله سخنان خود در برانگیختن مردم به جهاد گفت : روزى که با مردم شام دیدار کردیم ، شنیدم على ( ع ) مى‏فرمود : ] اى مؤمنان آن که بیند ستمى مى‏رانند یا مردم را به منکرى مى‏خوانند و او به دل خود آن را نپسندد ، سالم مانده و گناه نورزیده ، و آن که آن را به زبان انکار کرد ، مزد یافت و از آن که به دل انکار کرد برتر است ، و آن که با شمشیر به انکار برخاست تا کلام خدا بلند و گفتار ستمگران پست گردد ، او کسى است که راه رستگارى را یافت و بر آن ایستاد ، و نور یقین در دلش تافت . [نهج البلاغه]
یادداشتهای من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» غفلت از یار

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد
از شما دور شدن زار شدن هم دارد
 
هر که از چشم بیفتاد محلش ندهند
عبد آلوده شدن خار شدن هم دارد

عیب از ماست که هر صبح نمی بینیمت
چشم بیمار شده تار شدن هم دارد

همه با درد به دنبال طبیبی هستیم
دوری از کوی تو بیمار شدن هم دارد

ای طبیب همه انگار دلت با ما نیست
بد شدن حس دل آزار شدن هم دارد

آنقدر حرف در این سینه ی ما جمع شده
این همه عقده تلنبار شدن هم دارد

از کریمان فقرا جود و کرم می خواهند
لطف بسیار طلبکار شدن هم دارد

نکند منتظر مردن مایی آقا ؟!
این بدی مانع دیدار شدن هم دارد

ما اسیریم اسیر غم دنیا هستیم
عفلت از یار گرفتار شدن هم دارد

علی اکبر لطیفیان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » هادی حامدرحمت ( دوشنبه 93/6/24 :: ساعت 12:12 عصر )
»» چالش آب یخ

الهام چرخنده در یادداشتی در واکنش به حضور هنرمندان ایرانی در کمپین “چالش آب یخ” در اینستاگرامش نوشت:

سلام.. تکلیف معلوم شد؛
ما هزاران آدم خیر و خیرخواه و خوش قلب و “خلاق” داریم تو ایران! ستاره های بی نظیری که کافیه یک فراخوان از یک کشور به گوششون برسه و دوربین به دست لوکیشن های خاص انتخاب کنند! گاها”چند دوربینه سوییچ و حتی از نابازیگران جهت پر کردن صحنه استفاده کنند .

تکلیف معلوم شد!
ما ستاره های بی نظیری در هنر و ورزش و… داریم که برای همه باورها ارزش قایلند و ما چقدر خوشحالیم که تصویری که از ایران به جهانیان نشان داده میشود؛ خانم های زیبا، خوش رنگ، خوش پوش و خوش اخلاق هستند و مردان؛ اهل ورزش. اغلب با لباس های ورزشی و یا حتی شنا دیده میشوند و گاها”بسیار به روز ‘ نشان میدهند. ما هم در کنار هنرهای دیگر این مرز و بوم کار “تاتو”مون هم حرف نداره!

تکلیف معلوم شد!
ما در این چالش فهمیدیم چه کسانی به چه کسانی ارادت ویژه دارند. فهمیدیم ستاره های واقعی ایران زمین چه کسانی هستند. از لُس آنجلس گرفته تا ته نظام آباد عزیز. ما فهمیدیم که چه کسانی لطف کردند و از دستمزدهای شیرینشان صد هزار تومان به محک پرداخت کردند. و من شاهدم و خود با چشمانم دیدم که آنلاین هم میشود پرداخت کرد؛ خیرشون قبول .
ما فهمیدیم مردان ما هم در مقابل آب یخ استعداد جیغ زدن دارند! و زنان مسلمان کشورم باز قناعت پیشه کردند در بحران بی آبی! دستمریزاد خاتون… و البته جا دارد برای تودهنی به ستاره های هالیوود عرض کنم: اگر همین یک وجب روسری نبود میتوانستید ببینید که بانوی ایرانی مسلمان، وقتی با لگنی آب یخ خیس میشود چقدر جذاب تر از شما کافران خواهد بود! بترکد چشم حسود و بخیل ان شاالله…

تکلیف معلوم شد!
الهی شکر که اغلب ما در منزل مون استخر داریم. الهی شکر که اینقدر به بیماریهای خاص اهمیت می دهیم .

تکلیف معلوم شد!
ما همان مسلمان هایی هستیم که وحدت برای ما حرف اول و آخر را میزند. وحدت در ورزش، هنر، اقتصاد، سیاست در جامعه در خانواده و “وحدت در دین”! ما بیست و چهار ساعت که سهل است! در عرض بیست و چهار ساعت تمام ستاره هایمان آب یخ را ریختن و پاشیدن. ما آدم های متعهدی هستیم و خوش قول !

تکلیف معلوم شد!
همه این چهره ها که صدای جیغ شان چه زن و چه مرد در گوشمان هست که ” ااای واای آب یخ چقدر به انسان شوک میدهد”همان عزیزانی هستند که فریاد شوکشان در مقابل جنایات حروم زادگان اسراییلی در گوشمان می پیچد!
این وفای به عهد در تمام اقوام ما موج میزند که هر کجا هر کسی با هر تفکر و سیاستی هر چالشی برای ما ایجاد کند؛ آب و یخ که سهل است، خاک و گل بر سر میریزیم !!

تکلیف معلوم است!
یاران زهرایی، یاران چادر خاکی، یاران علی، دینمان را به چالش نیندازند دین شویان غرب؟!
میگویند: آب و یخ تن ناموس حتک حرمت شده شیعه در عراق و شام را غسل ندهد!
میگویند: آب ویخ چاقوی داعش به خون سرهای مردان شیعه آغشته را نمیشوید!
میگویند: آب و یخ کودکان از تشنگی پر پر شده را سیراب نکند !
راست میگویند؟!!!
تکلیف معلوم میشود!!!
وقتی یک مشت خاک تربت کربلا را با خاک فکه آمیخته به نیابت یاران زهرایی بر سر ریختم تکلیفم معلوم میشود میدانم …
ریا، چاپلوسی، خود شیرینی و …
اااای وااای بر این تکلیف ….
یا علی.
عزت تان مستدام. کوچک ترین فرد جامعه هنری ایران اسلامی.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » هادی حامدرحمت ( جمعه 93/6/7 :: ساعت 6:16 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مرگ بر آل سعود
حق و حقوق خانمها
چند نکته
عشق حسین
دسته کلید
نکته
خائن به وطن ، همه جا ، نزد همه و همیشه منفور است!
ازغدی: شیعه را نباید از گزینه نظامی ترساند
فدائیان اسلام
اجرای حکم اسلام در حکومت طاغوت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 60
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 369170
» درباره من

یادداشتهای من

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حسین[5] . آمریکا[3] . شهادت[3] . یهود[3] . محرم[2] . مظلوم[2] . معرفت[2] . ندارد[2] . شیطان بزرگ[2] . شیعه[2] . صهیونیست[2] . بنزین[2] . آزادی بیان[2] . عزت[2] . علی[2] . فلسطین[2] . امام حسین[2] . امام رضا . امام رضا(ع) . امربه معروف ونهی از منکر . انسان . اوباما . ای شما ایکه . ای کسانی که . ایران . ایمان . بردگی . آمریکا . ائمه اطهار . ابی عبدالله . اختلاف سیاسی و مذهبی . ارزش . استثمار . اسرائیل . اصل هشتم . افزایش قیمت . حسین(ع) . حسینی . حضرت محمد(ص) . خدا . خودپرستی . خودنمائی . درد . دروغ . دین_سکوت . ذلت . رئیس جمهور آمریکا . رانت خواری . رمضان . رمی جمرات . رنگارنگ . زیبایی . زینت . سازمان تمانی . سازمان کهیلا . شعار . شکست . قانون اساسی . قدر . قطره چکان . قمه زنی . قیامت . کربلا . کفش . گران فروشی . گریه . مجلس . غدیر . فرانسیس فوکویاما . فرهیخته . فساد مالی . فعالیت اقتصادی . عشق حسین . آسمونی . ترس . تروریسم . تعزیه . تلویزیون سلام . تنهایی . توانمندی . توبه . توطئه . جامعه فرهیخته . جهان . چشم چرانی . چهره . حجاب . صیاد . طرح اقتصادی . ظلمکم فروشی . عاشورا . عباسی . عزاداری . صلوات . نظارت . نقد . هدفمند کردن یارانه ها . هنر . هوشمندی . وداع . ولایت فقیه . مهدویت . مهم و مهمتر . مداحی . مدیریت . آبرو .
» آرشیو مطالب
طنز سیاسی
طنز اجتماعی
آموزشی
سیاسی و اجتماعی
مذهبی
اد بی
قصه
یک نکته
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب