سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ کمیل پسر زیاد گفت : امیر المؤمنین على بن ابى طالب ( ع ) دست مرا گرفت و به بیابان برد ، چون به صحرا رسید آهى دراز کشید و گفت : ] اى کمیل این دلها آوند هاست ، و بهترین آنها نگاهدارنده‏ترین آنهاست . پس آنچه تو را مى‏گویم از من به خاطر دار : مردم سه دسته‏اند : دانایى که شناساى خداست ، آموزنده‏اى که در راه رستگارى کوشاست ، و فرومایگانى رونده به چپ و راست که درهم آمیزند ، و پى هر بانگى را گیرند و با هر باد به سویى خیزند . نه از روشنى دانش فروغى یافتند و نه به سوى پناهگاهى استوار شتافتند . کمیل دانش به از مال است که دانش تو را پاسبان است و تو مال را نگهبان . مال با هزینه کردن کم آید ، و دانش با پراکنده شدن بیفزاید ، و پرورده مال با رفتن مال با تو نپاید . اى کمیل پسر زیاد شناخت دانش ، دین است که بدان گردن باید نهاد . آدمى در زندگى به دانش طاعت پروردگار آموزد و براى پس از مرگ نام نیک اندوزد ، و دانش فرمانگذارست و مال فرمانبردار . کمیل گنجوران مالها مرده‏اند گرچه زنده‏اند ، و دانشمندان چندانکه روزگار پاید ، پاینده‏اند . تن‏هاشان ناپدیدار است و نشانه‏هاشان در دلها آشکار . بدان که در اینجا [ و به سینه خود اشارت فرمود ] دانشى است انباشته ، اگر فراگیرانى براى آن مى‏یافتم . آرى یافتم آن را که تیز دریافت بود ، لیکن امین نمى‏نمود ، با دین دنیا مى‏اندوخت و به نعمت خدا بر بندگانش برترى مى‏جست ، و به حجّت علم بر دوستان خدا بزرگى مى‏فروخت . یا کسى که پیروان خداوندان دانش است ، اما در شناختن نکته‏هاى باریک آن او را نه بینش است . چون نخستین شبهت در دل وى راه یابد درماند و راه زدودن آن را یافتن نتواند . بدان که براى فرا گرفتن دانشى چنان نه این در خور است و نه آن . یا کسى که سخت در پى لذت است و رام شهوت راندن یا شیفته فراهم آوردن است و مالى را بر مال نهادن . هیچ یک از اینان اندک پاسدارى دین را نتواند و بیشتر به چارپاى چرنده ماند . مرگ دانش این است و مردن خداوندان آن چنین . بلى زمین تهى نماند از کسى که حجّت بر پاى خداست ، یا پدیدار و شناخته است و یا ترسان و پنهان از دیده‏هاست . تا حجّت خدا باطل نشود و نشانه‏هایش از میان نرود ، و اینان چندند ، و کجا جاى دارند ؟ به خدا سوگند اندک به شمارند ، و نزد خدا بزرگمقدار . خدا حجتها و نشانه‏هاى خود را به آنان نگاه مى‏دارد ، تا به همانندهاى خویشش بسپارند و در دلهاى خویشش بکارند . دانش ، نور حقیقت بینى را بر آنان تافته و آنان روح یقین را دریافته و آنچه را ناز پروردگان دشوار دیده‏اند آسان پذیرفته‏اند . و بدانچه نادانان از آن رمیده‏اند خو گرفته . و همنشین دنیایند با تن‏ها ، و جانهاشان آویزان است در ملأ اعلى . اینان خدا را در زمین او جانشینانند و مردم را به دین او مى‏خوانند . وه که چه آرزومند دیدار آنانم ؟ کمیل اگر خواهى بازگرد . [نهج البلاغه]
یادداشتهای من
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» صهیونیست 3

 اما این را مد نظر داشته باشید که ملت آمریکا ( منظور از ملت آمریکا، مردم غیر یهود ) آن می باشند که قلباً از این وضع ناراضی بوده و مایل نیستند که بازارهای تجارتی شان در حیطه تصرف یهودیان باشد. اما چه کسی را یاری مخالفت؟

امروز ملت آمریکا دنیا را از چشم یهود می بیند و شنیدنی ها را از طریق گوش یهود می شنود و این موضوع نیز یکی دیگر از بدبختیهایی است که از طریق رسانه هایی چون(ماهواره و اینترنت) دارد نصیب مسلمانان می شود.

یهودیها بر همه جای آمریکا حتی کلیساهای مسیحی نفوذ کرده اند. تمام سکوهای وعظ و خطابه از وسایل تبلیغات یهود انباشته شده است. بعقیده من اگر اسقف ها، کاردینالها و کشیش ها جملات خطابه های خودرا بررسی کنند متوجه خواهند شد که 70 درصد آنچه را که گفته اند و یا می گویند از افکار و عقاید یهودیان تراوش کرده و  می کند .(نقل از کتاب هنری فورد ص31و32)

همان طور که قبلاً هم گفتم تمام برنامه های اقتصادی آمریکا و افکار عمومی مردم در دست یهود است. و نیز مقالات،نشریات و روزنامه های آمریکا از افکار یهود، یهودانه تر است. لذا دیده می شود که بهترین مکان برای تزریق افکار یهود در مردم، کلیساهای آمریکا است. در دانشگاه ها اساتید غیر یهود از نفوذ یهود در افکار و عقاید دانشگاهیان رنج می برند، اما وقتی یهود در کلیساها نفوذ کنند چگونه ممکن است در دانشگاه ها که محیط مساعدتری است نفوذ نکنند؟

جهت اطلاع شما عزیزان عرض کنم که دو سازمان بسیار فعال و قوی در آمریکا وجود دارد که یکی بنام (kahila ) « کهیلا در نیویورک» و دومی بنام « کابینه یهودی آمریکا». کهیلا بقدری قدرت پیدا کرده که پیشنهاداتش بصورت قانون در می آید و این سازمان خود مهمترین اتحادیه های یهودی را تشکیل می دهد. در سازمان کهیلا است که افراد اعم از یهودی،کمونیست،سرمایه دار،خاخامهای یهودی و اشخاصی مانند بعضی از شیوخ نفتی و عرب وابسته بر سر یک میز برادرانه نشسته وزیر پرچم یهودا و ستاره 6 پر برای مقاصد خود طرح ریزی می کنند.

و این یک امر واقعی است که هر یهودی آمریکائی لااقل در یک سازمان مخفی عضویت دارد. البته بعداً کهیلا نام خود را تغییر داده و نام جدید آن « کنفرانس یهودی جهانی» است.

( ادامه دارد )



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » هادی حامدرحمت ( یکشنبه 88/2/20 :: ساعت 11:0 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مرگ بر آل سعود
حق و حقوق خانمها
چند نکته
عشق حسین
دسته کلید
نکته
خائن به وطن ، همه جا ، نزد همه و همیشه منفور است!
ازغدی: شیعه را نباید از گزینه نظامی ترساند
فدائیان اسلام
اجرای حکم اسلام در حکومت طاغوت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 64
>> بازدید دیروز: 38
>> مجموع بازدیدها: 369427
» درباره من

یادداشتهای من

» فهرست موضوعی یادداشت ها
حسین[5] . آمریکا[3] . شهادت[3] . یهود[3] . محرم[2] . مظلوم[2] . معرفت[2] . ندارد[2] . شیطان بزرگ[2] . شیعه[2] . صهیونیست[2] . بنزین[2] . آزادی بیان[2] . عزت[2] . علی[2] . فلسطین[2] . امام حسین[2] . امام رضا . امام رضا(ع) . امربه معروف ونهی از منکر . انسان . اوباما . ای شما ایکه . ای کسانی که . ایران . ایمان . بردگی . آمریکا . ائمه اطهار . ابی عبدالله . اختلاف سیاسی و مذهبی . ارزش . استثمار . اسرائیل . اصل هشتم . افزایش قیمت . حسین(ع) . حسینی . حضرت محمد(ص) . خدا . خودپرستی . خودنمائی . درد . دروغ . دین_سکوت . ذلت . رئیس جمهور آمریکا . رانت خواری . رمضان . رمی جمرات . رنگارنگ . زیبایی . زینت . سازمان تمانی . سازمان کهیلا . شعار . شکست . قانون اساسی . قدر . قطره چکان . قمه زنی . قیامت . کربلا . کفش . گران فروشی . گریه . مجلس . غدیر . فرانسیس فوکویاما . فرهیخته . فساد مالی . فعالیت اقتصادی . عشق حسین . آسمونی . ترس . تروریسم . تعزیه . تلویزیون سلام . تنهایی . توانمندی . توبه . توطئه . جامعه فرهیخته . جهان . چشم چرانی . چهره . حجاب . صیاد . طرح اقتصادی . ظلمکم فروشی . عاشورا . عباسی . عزاداری . صلوات . نظارت . نقد . هدفمند کردن یارانه ها . هنر . هوشمندی . وداع . ولایت فقیه . مهدویت . مهم و مهمتر . مداحی . مدیریت . آبرو .
» آرشیو مطالب
طنز سیاسی
طنز اجتماعی
آموزشی
سیاسی و اجتماعی
مذهبی
اد بی
قصه
یک نکته
تیر 93
مرداد 93
شهریور 93
مهر 93
آبان 93
آذر 93
دی 93

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب