• وبلاگ : يادداشتهاي من
  • يادداشت : شکست خوردگان ديروز ، سياست بازان امروز
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهاره 

    سلام دايي خداقوت اين نوشته مال خودم نيست از يک سايت گرفتم ولي فکرکنم اين مشکلات به خاطر راي آوردن همچين کساني است که با داشتن لباس روحانيت دست ازمذاکره باآمريکا درهرشرايطي برنمي دارند وشعاردوستي باهمه ي دنيا سر مي دهند آن هم به هر قيمتي.

    چند جمله با وزير امور خارجه
    لااقل نخنديد…

    در روزهايي که شما مشغول هم نشيني و مذاکره با تيم هاي کشورهاي آمريکا و انگليس و فرانسه بوديد، غزه با تصميم و حمايت بي دريغ همين کشورها به خاک و خون کشيده شد.وقتي معاون شما – آقاي عراقچي- در ميز مذاکرات، -مانند افراد ذوق زده – با گوشي موبايل خود، مشغول عکس گرفتن از جان کري بود تا آن عکس را در صفحه اينستاگرامش منتشر کند، عکس هايي از جنايات عليه مردم غزه منتشر شد که قلب هر انساني را داغدار کرد.وقتي شما و دستگاه ديپلماسي کشور به محکوم کردن زباني حمله اسرائيل به غزه اکتفا کرده بوديد (و البته مراقب بوديد که موضعي عليه حاميانش يعني آمريکا و انگليس و فرانسه نگيريد)، وزراي امور خارجه اين کشورها روزهاي پرکار و فعاليت هاي جدي ديپلماتيک و سفرهاي متعددي به نقاط مختلف جهان داشتند براي جلب حمايت و پشتيباني بيشتر از اسرائيل.کاش لااقل به پشتيبانان اصلي حمله اسرائيل به غزه مي گفتيد که تا متوقف نشدن حملات اسراييل (يا متوقف نشدن حمايت آن کشورها از حملات اسرائيل)، مذاکره با آنها را متوقف مي کنيد، که التيامي کوچک باشد بر زخم مردم غزه.

    اگر اهل هيچکدام از اين کارها نبوديد و نيستيد، دست کم بدانيد که از دست جان کري (که دست تان را به سوي آن دراز کرده ايد)، خون برادران و خواهران ما مي چکد.
    به خاطر خانواده هاي داغدار شهداي غزه، لااقل جلوي دوربين ها با خوشحالي و خنده با جنايتکاران آمريکايي و انگليسي و فرانسوي (که هر روز در زبان و عمل از جنايات بيشتر اسرائيل حمايت مي کنند)، برخورد نکنيدو حرف آخر اينکه : بدانيد وضع امروز غزه، نتيجه ي شصت سال مذاکره با گرگ هاست. ما به اين چنين مذاکراتي خوش بين نيستيم. شما هر چقدر مي خواهيد مذاکره کنيد…

    [پاسخ]