• وبلاگ : يادداشتهاي من
  • يادداشت : اين هم از خالد مشعل
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زنده باد مقاومت 

    خالد مشعل يك مرد عاقل و باهوش و البته مومن . كاملا روشن است چرا خالد مشعل با هر كسي با زبان خودش حرف مي زند او از دسته انسان هايي است كه از انقلاب ايران تاثير گرفت و مي توان گفت از فرزندان خميني است همچون سيد حسن نصرالله البته در سرزمين و شرايط خودش . به گفته خود او خميني جهان اسلام را احيا كرد. درك اين مطلب خيلي ساده است به نظر مي رسد شما نمي خواهيد كه بفهميد.

    سوم: در مورد يمن، مشعل بايد چي مي گفت؟ مي گفت ما از تجاوز به مرزهاي عربستان حمايت مي كنيم؟ و حالا كه گفته ما در مورد مسايل يمن با ايران هيچ ارتباطي نداريم مستوجب سرزنش است؟

    آيا ايران در حال كمك هاي آشكار نظامي و مالي و ... به يمن است كه خالد مشعل هم بيايد بگويد كه بله ما هم در اين قضيه به ايران كمك مي كنيم؟ و حالا كه اينطور نگفته پس خيانت به ايران كرده؟

    چهارم: شيعيان زيدي يمن به خودي خود هيچ تفاوتي با شافعي هاي دوستدار اهل بيت در غزه ندارند و هر كدام هرجا مورد ظلم واقع شدند وظيفه واجب ماست كه خصم ظالم و ياور مظلوم باشيم اما اين ياوري بايد به بهترين و موثرترين شكل ممكن انجام شود. به چه دليلي تشيع زيدي حوثي ها در نوع انجام وظيفه ما بايد اثر گذار باشد من كه متوجه نشدم. اگر حرف تشيع است، تنها فرقه نجات يافته از مسلمانان، شيعيان واقعي اثني عشري هستند. مي خواهم بگويم وقتي ظالمي و مظلومي هست، ديگر مذهب آنها اهميتي ندارد و واجب ديني و شرعي ما حمايت از مظلوم در مقابل ظالم است اما به بهترين و موثرترين شكل.

    چهارم: ظاهرا فقط اين عربهاي بيچاره نيستند كه بر قوميت ها، خلاف نظر پيامبر اسلام پاي مي فشارند، بلكه ما غير عرب ها هم خيلي دلمان مي خواهد از اصطلاح«اين عربها» استفاده كنيم!

    پنجم: شما اگر نوع ديدارهاي خالد مشعل با ره‏بر را ديده باشيد و اخبارش را پيگيري كرده باشيد، نمي توانيد او را با عرفات و نوع رابطه‏اش با حضرت روح الله قياس كنيد. قياس اينچنيني چيز خوبي نيست. اين جور قياس ها بد ميداني را پيش روي انسان باز مي كنند.

    بله عرفات خيانت كرد، اما خواهش مي كنم در پستي دقيق تر موارد خيانت حماس را بيان كنيد تا من هم روشن شوم. شايد من هم از او بدم آمد! در هر صورت به نظر من ديدار مشعل با الفيصل آنقدر مشكل دار نيست كه ديدار لاريجاني و حسني نامبارك مشكل دار و آزار دهنده است. اصلا اين لاريجاني رفت اونجا چه گلي به سر اسلام و ايران بزنه؟

    ×× رييس حماس و فرد شاخص آن اسماعيل هنيه است و خالد مشعل، رييس دفتر سياسي حماس است××

    ××اين عمّار؟××

    ببخشيد كه طولاني شد و موفق باشيد

    سلام جناب آقاي حامد رحت

    يك: خبرنگار و خبرساز عصر ايران به گفته خودش «به نقل از خبرگزاري ها» و بدون مشخص كردن دقيق منبع خبر اين مطلب رو آورده و اونقدري كه من ديدم تنها خبرگزاري كه خبر رو به اين شكل و با اين تيتر زده، العربيه است كه گمان نكنم حال و روزش را نشناسيد.

    دو: فرض كنيم خداي ناكرده شما يك طرف خانه تان يك غول وحشي هفت سر نشسته و از اين طرف همسايه تان دارد تنها راه ارتباطي موجود شما را ديوار فولادي مي كشد، و راه هاي تونلي را هم با حفر كانال به آب مي بندد كه حسابي ايزوله بشويد. در اين صورت آيا شما براي جلوگيري از اين كار، متوسل به هر تلاشي براي زنده ماندن خانواده خود نمي شويد؟ تحريك عصبيت و غيرت عربي سعود الفيصل البته اگر چيزي از اين غيرت در وجودش باشد، اگر بتواند، تاكيد مي كنم اگر بتواند راهي براي سر عقل آمدن آن همسايه بدجنس و شايد نجات جان خانواده يك و نيم ميليوني محصور در غزه شود، چرا خالد مشعل اين كار را نكند؟

    بسم رب المهدي المنتظر

    با سلام...

    امروز امام (جسم) در كنار ما نيست ولي جانشين شايسته ي

    ايشان در كنار ماست و هيچ وقت در مورد مشعل ها نظر

    بدي نداده اند...

    يكي ديگر از دلايل بعضي اظهارات عجيب مشعل ها

    موضوع سفياني است...

    براي تنها نماندن پس از كودتاي سفياني است...

    بسم رب المهدي المنتظر

    با سلام...

    در نگاه اول نظرات جناب مشعل عجيب به نظر مي رسد ولي

    ما بايد خودمان را جاي ايشان بگذرايم:

    اگر ما رهبر مردمي بوديم كه 360درجه محاصره ي نظامي

    اقتصادي و غذايي هستند...

    اگر ما را سران مرتجع عرب از جمله آل سعود (يهود)

    متهم به شيعه بودن مي كردند...

    و...

    آيا اين نظرات را نمي داديم...

    در ثاني در مورد يمن ...جمهوري اسلامي كه يك حكومت قدرتمند

    و از هر لحاظي راحت است نظراتي شيبه خالد مشعل دارد

    چگونه از حماس كه چند صد هزار آدم گشنه و زار زير دستش

    هستند و فشار سنگين سياسي نظامي اقتصادي را تحمل

    مي كند انتظار اين ها را داريد...

    انصاف هم خوب چيزي است ....

    آيا شما مي دانيد كه در جنگ 22روزه زمينه سازان ظهور

    در غزه به نيابت از ايران با اسراييل جنگيدند...

    انصاف هم خوب چيزي است ....

    در ثاني بايد بدانيم كه اسماعيل هنيه جزءياران حضرت مهدي است

    كه در احاديث گفته شده مصري ...

    انصاف هم خوب چيزي است ....

    خالد مشعل هم شايد همان عوف سلمي باشد كه از

    شخصيت هاي زمان ظهور است...

    پاسخ

    برادر ديني اگر امام (ره) زنده بود چي ميگفت؟! يادتون مياد که در جريان کمپ ديويد، اما در خصوص ياسر عرفات چي گفتند؟! گفتند که ياسر عرفات خائن است.